DS 9 sa pomaly začína predávať aj na Slovensku. Luxusná francúzska automobilka v hojnom množstve využívajúca (plug-in) hybridný pohon prichádza s dvoma pohonnými jednotkami pre DS 9, ktoré poskytujú vysoký výkon, nízku spotrebu paliva a know-how zo šampionátu Formula E.
DS 9 E-TENSE 4×4 360
Prvá, výkonnejšia verzia DS 9 E-TENSE 4×4 360 využíva špeciálne predné a zadné nápravy so širším rozchodom. Brzdový systém je vylepšený štvorpiestikovými strmeňmi pre lepšiu distribúciu sily pri náročnom zaťažení. Kotúče vpredu majú rozmer 380 x 32 mm a vzadu 290 x 12 mm. Rovnako ako v prípade monopostu Formuly E, mechanické brzdenie sa aktivuje iba v prípade potreby rekuperácie energie. Nové sú tlmiče, pružiny, stabilizátor aj riadiaca mapa pohonnej jednotky. Bez ohľadu na špecifikáciu sa adaptívny podvozok DS ACTIVE SCAN SUSPENSION ponúka ako štandard.
Pohonnú sústavu v tomto prípade tvorí 4-valcový motor s výkonom 200 koní, dva elektromotory, jeden s výkonom 110 koní (integrovaný do prevodovky vpredu) a druhý s výkonom 113 koní (spojený so zadnou nápravou) a automatická prevodovka. Batéria má kapacitu 11,9 kWh. V režime nulových emisií prejde DS 9 E-TENSE 4×4 360 52 kilometrov v mestskom cykle WLTP alebo 47 kilometrov v kombinovanom cykle WLTP. Udávaná spotreba paliva tak je len 1,8 l/100 km. Všetci ale dobre vieme, ako to pri plug-in hybridoch chodí, obzvlášť ak batériám dôjde šťava.
Najvyššia rýchlosť automobilu je elektronicky obmedzená na 250 km/h, pričom táto limuzína je schopná dosiahnuť rýchlosť 140 km/h len s použitím elektrického pohonu. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h trvá 5,6 sekundy.
Okrem 20-palcových diskov z ľahkých zliatin MUNICH a značkových brzdových strmeňov DS PERFORMANCE má toto vozidlo špeciálne odznaky vo farbách DS PERFORMANCE vpredu a na veku batožinového priestoru.
DS 9 E-TENSE 250
Druhá verzia DS 9 E-TENSE 250 je vybavená 4-valcovým motorom PureTech s výkonom 200 koní a len jedným elektromotorom s výkonom 110 koní. Batéria má kapacitu až 15,6 kWh. Auto tak vie prejsť na elektrický pohon 70 km v mestskom cykle WLTP alebo 61 km v kombinovanom cykle WLTP. Palubná nabíjačka s výkonom 7,4 kW umožňuje nabitie z 0 na 100 % za 2 hodiny 23 hodín. Papierová spotreba je tak dokonca ešte nižšia, iba 1,1 l/100 km.
Najvyššia rýchlosť tohto variantu je elektronicky obmedzená na 240 km/h, pričom je schopná dosiahnuť rýchlosť 135 km/h len s použitím elektrickej energie. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h trvá 8,1 sekundy.
Na Slovensku sa DS 9 E-TENSE 4×4 360 predáva za cenu od 62.990 eur, verzia DS 9 E-TENSE 250 sa v cenníku zatiaľ nenachádza.