Domov Lifestyle Brabus P 900 Rocket Edition je auto, ktoré zaujme nielen na prvý...

Brabus P 900 Rocket Edition je auto, ktoré zaujme nielen na prvý pohľad

Toto nie je taký pocket rocket, ako by si človek povedal pri prečítaní názvu. Je to goliáš odetý do toho najlepšieho, čo sa dokáže ponúknuť.

Mercedes-Benz triedy G je klasika, ktorá nikdy neomrzí. Keď sa však do akéhokoľvek Mercedesu oprie renomovaný úpravca Brabus, hneď je to iná káva. Na prvý pohľad ihneď zaujmú kontrastné červené detaily, ktoré sú doplnené o podsvietenie koncoviek výfukov. Zaujímavo pri tejto exkluzivite je riešenie aj prednej kapoty, ktorá je navýšená, no taktiež môžete vidieť priamo na motor. Pre niekoho tuning, pre niekoho splnenie detského sna z Need For Speed.

Pod kapotou sa štandardne nachádza 4,0-litrový, dva krát prepĺňaný osemvalec, ktorý samozrejme nie je štandardný. Prešiel úpravou a prevŕtaním získal pol litra navyše, čiže finálny objem motora je 4,5 litra. Novinka dostala nové turbodúchadlá, sanie, chladenie, kompletne nový výfukový systém a upravenú riadiacu jednotku. Výsledkom tak je maximálny výkon 662 kW / 900 koní a krútiaci moment 1.250 Nm. Ten je však z dôvodu bezpečnosti obmedzený na 1.050 Nm. Celkový výkon je prenesený na obe nápravy (pochopiteľne) vďaka 9-stupňovej automatickej prevodovky.

Aj napriek svojej nadváhe sa dokáže tento 2,7-tonový stroj rozbehnúť z pokoja na 100 km/h v priebehu 3,7 sekundy. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 280 km/h. Brabus doplnil tento kúsok o pár svojich aerodynamických prvkov a to – predný spojler s krídlami, difúzor, o 10 centimetrov širšie blatníky a spomínanú priehľadnú kapotu. Jazdným vlastnostiam má dopomôcť nastaviteľné odpruženie s meniteľnou svetlou výškou v rozsahu 45 milimetrov. Ak máte o takýto kolos záujem, pripravte si minimálne 773 tisíc eur.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJbrabus.com
Predchádzajúci článokCitroën Oli šetrí, kde sa dá. Je toto Dacia pre strednú vrstvu?
Nasledujúci článokTEST Honda CB 500F – modernizovaný spoločník pre začiatočníkov

1 COMMENT

Comments are closed.