Nový Captur je nielen väčší, ale rozhodne agresívnejší. To všetko vďaka širokej prednej mriežke a plastovému plášťu okolo spodných hrán. Prvý krát sa na aute objavili aj LED svetlomety a zákazníci si budú môcť vybrať z 90 farebných kombinácií pre karosériu vozidla, strechu či čalúnenie.

Autosalón Frankfurt 2019: Renault Captur - Startstop.sk

Captur ide naplno vpred a chce si získať nových zákazníkov pomocou technológií, ktoré by ste možno ani vy v tomto mestskom a prítulnom vozidle čakali. Preto sa do auta dostalo niekoľko asistenčných systémov pre vodiča, a to adaptívny tempomat, samo-parkovací systém, automatické núdzové brzdenie s detekciou chodcov a cyklistov a aj systém, ktorý umožňuje vozidlu ovládať vlastné riadenie, zrýchlenie a brzdenie na diaľnici.

Hold, už dávno uplynula doba, kedy sme sa tešili zo systému ABS či z posilňovača riadenia. Ale späť k novému modelu Captur. Najväčšie zmeny síce na prvý pohľad nevidno, ale po otvorení dverí je nám hneď všetko jasné. Nájdeme tu novú obrazovku infotainmnetu, ktorá bola prevzatá z Clia. Displej je orientovaný smerom k vodičovi v snahe uľahčiť ovládanie ikon a funkcií počas jazdy. Pod ňou je šikovný odkladací priestor pre mobil či karty, ale aj bezdrôtovú nabíjaciu podložku.

Modernizácia ako sa patrí, no nie? Digitálny prístrojový panel o veľkosti 10 palcov nahradil tradičné ciferníky a poskytuje dôležité informácie v priamej línii očí. Sedadlá boli takisto prepracované a majú teraz dlhšiu základňu a podpornejší tvar, takže dizajnéri vyriešili problém zošmykávania sa.

Vozidlo bude dostupné aj ako plug-in hybrid. Vzhľadom na to, že príde v priebehu budúceho roka aj čisto elektrická verzia, dokáže Captur E-Tech prejsť 45 kilometrov pri rýchlosti až 120 km/hod. Napájanie pritom vychádza z benzínového motora s objemom 1,6 litra a dvoch elektrických motorov, ktoré spolu produkujú okolo 150 konských síl.

V tejto chvíli sú ale pre kupujúcich na výber tri benzínové a dva naftové agregáty. Ponuka začína s benzínovým 1,0 litrom, ktorý ale zrejme pokorí 1,3-liter s výkonom 128 alebo 153 koní. Pokiaľ hľadáte pohonnú jednotku na dlhšie trasy, je tu dieselový 1,5-liter s výkonom 94 alebo 113 konských síl.

Aktuálne z Frankfurtu 2019: Honda e v plnej paráde

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokAktuálne z Frankfurtu 2019: Honda e v plnej paráde
Nasledujúci článokAktuálne z Frankfurtu 2019: Škoda Kamiq a Scala Monte Carlo