Takto by mala vyzerať recyklácia! Vezmete niečo staré, čo žne úspech ešte v dnešnej dobe, a premeníte to na niečo potrebné, čo sa dnes od automobilky očakáva. A Microbus je toho skvelým príkladom.

Trochu hippie, trochu nadčasový a zároveň spĺňa všetky očakávania zelenšieho sveta. Volkswagen vzal model Microbus z roku 1962 a spravil mu elektrický „účes“. Jadro tohto vynoveného konceptu tvorí 10 kWh batéria s výkonom 2500 wattov, s ktorým vyprodukuje tento legendárny van až 120 koní.

Zdroj: Volkswagen

Navyše, na vývoji pneumatickom odpružení pre tento koncept sa spojil VW s Porsche, čo umožnilo tomuto milo vyzerajúcemu autíčku plynule sa pohybovať hore a dole. Koncept typu 20 tiež disponuje biometrickým prístupom k vozidlu, ktorý využíva systém rozpoznávania tváre. Ten spolupracuje s digitálnym asistentom vozidla a širokouhlým fotoaparátom s rozlíšením 720p, ktorý sa nachádza na okne vodiča a tak registruje vlastníka.

Ale tam sa táto regenerácia starého modelu neskončila. Auto dostalo jemný nádych funku, vlastné kolesá a bočné zrkadlá, ktoré vyzerajú ako oranžové elektrické vlákna. Dokonca aj volant a interiér sa nesie v tomto štýle, pretože aj zadné lavice dostali rovnaký dizajn chladného elektrického vlákna. Zvyšok interiéru sa drží v retro štýle – oranžová v kombinácii so šedou a čiernou látkou zachytáva túto atmosféru perfektne. A auto vyzerá zároveň nadčasovo.

Mikrofóny umiestnené v prednej časti vozidla umožnia vodičovi konverzovať s digitálnym asistentom. Vďaka najnovšiemu softvéru rozpoznávania hlasu dokáže tento pomocník rozpoznať prirodzenú reč, čo mu umožňuje lepšie porozumieť vašim príkazom. A tým to nekončí.

Ak ste vonku z vozidla a hovoríte naňho, svetlomety a logo Volkswagen sa rozsvietia aby ste vedeli, že vám Microbus rozumel a reaguje na vás. Vnútri sa nachádza holografický displej Glass II, ktorý je integrovaný do palubnej dosky a ukazuje 3D obrázky bez nutnosti špeciálnych okuliarov, ako to poznáme z kina.

Test Hyundai i30 Fastback N-Line, mystérium so zábavným podvozkom

Koncept postavili na oslavu 20-teho výročia práce v Silicon Valley. Pravé vtedy totižto založili výskumné laboratórium, ktoré bolo neskôr premenované na Inovačné a inžinierske centrum Kalifornie. IECC je pripravené stať sa najväčším výskumným zariadením mimo Nemecka, čo povedie k zvýšeniu expanzie automobilky v Severnej Amerike.

Zdroj: Volkswagen

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokAko sa Severná Kórea dostala k pancierovaným Mercedesom?
Nasledujúci článokFord obdarí Mustang limitovanou edíciou, príde však o jeden motor