Francúzskej značke Citroën sa u nás v uplynulom roku naozaj darilo. Dosiahla najlepšie predaje za posledných osem rokov a zaradila sa medzi osem najpredávanejších značiek
- Registrované predaje značky Citroën dosiahli 8 ročný rekord – za rok 2019 pokorili hranicu 5%, čo značí 5 457 registrovaných nových osobných a úžitkových vozidiel
- V celkovom poradí na Slovensku sa Citroën medziročne posunul o jednu priečku vyššie a zaradil sa medzi osem napredávanejších automobilových značiek (kategórie M1+N1)
- Značka rástla v predaji trojnásobne rýchlejšie ako celoslovenský trh – jej nárast bol až 9% oproti roku 2018, trh vzrástol o 2,7%
- Celkovo je Citroën u nás za minulý rok piatou najrýchlejšie rastúcou značkou
- Nárast záujmu zákazníkov sa výrazne prejavil pri kúpe osobných áut (+10%), pomohlo uvedenie nového SUV C5 Aircross, bestsellerom bol C3
- Citroën C3 sa stal s počtom 1503 kusov tretím najpredávanejším modelom na Slovensku v kategórii hatchbackov segmentu B
- Z troch najpredávanejších Citroënov možno dva zaradiť k úžitkovým. Popri Citroëne C3 (1503 predaných kusov) sa darilo najmä Jumperu (2.miesto, 853 kusov) a Berlingu (3. priečka, 745 kusov v kategórii osobných áut). Berlingo je model, ponúkaný ako v osobnej, tak aj v úžitkovej verzii
- Napriek celoslovenskému poklesu predaja ľahkých úžitkových vozidiel do 3,5tony sa Citroënu podarilo medziročne narásť o4%. Vďačí za to najmä modelu Jumpy Furgon