Nie, nezabudlo sa. Aktuálne najnovšia Octavia bude čochvíľa dostupná aj v športovom prevedení Sportline. Výkon zdvihnutý nebude, pôjde čisto o dizajn.

Mladoboleslavská automobilka Škoda aktuálne rozširuje svoju ponuku štvrtej generácie bestselleru Octavia. Prichádza s dynamickou verziou Sportline, či už pre liftback, takisto aj pre kombi verziu, ktorá bola ponúkaná aj v predchádzajúcej generácií. Nechýba ani plne elektrickému SUV Enyaq iV. Výbava Sportline sa tak zaradí do portfólia medzi výbavové stupne Style a RS. Práve dizajnové prvky budú hlavnou návnadou.

Ako však budeme môcť Sportline odlíšiť od ostatných? Rozpoznať Sportline od inej výbavy budeme môcť hlavne vďaka čiernym lesklým prvkom na karosérií aj s predným, spojlerom. Ďalej bude vizáž doplnená o rámy masky, nápis na dverách kufru, či malého zadného lipka. Toto lipko bude pochopiteľne iba pre verziu liftback. Falošné výfuky spolu s difúzorom budú odeté do chrómu. Štandardne bude výbava dostupná na 17“ čiernych diskoch

Pulsar, v ponuke však budú aj väčšie kolesá, 18“ Vega, či 19“ Taurus, taktiež v čiernej lesklej farbe.

Čo sa týka motorizácií, ako sme spomenuli, tie ostanú nezmenené. Klasické benzínové a dieselové motory ostávajú, bude možnosť voľby aj alternatívneho paliva v podobe CNG, či „majld“ alebo plug-in hybrid. Základom ponuky bude dobre známy 2.0-litrový TDI motor s výkonom 85 kW / 115 koní s automatickou DSG prevodovkou a 1.4-litrový benzínový TSI iV s výkonom 150 kW / 204 koní.

Výbava Sportline bude po interiérovej stránke mať športové sedadlá s integrovanými opierkami hlavy a čalúnením ThermoFlux. Chýbať nebude trojramenný volant a prístrojová doska s látkovým prešitím a čiernymi ozdobnými lištami.

Pre kombík aj liftback bude k dispozícií aj taká vychytávka akou je adaptívny podvozok DCC, proaktívna ochrana pasažierov vrátane senzorov pri prevrátení vozidla. Z bezpečnosti nebude chýbať antikolízny asistent, asistent pri odbočovaní a tešiť sa budeme môcť na centrálny airbag medzi prednými a zadnými sedadlami. Ten dúfame, že nikdy nebude nikto potrebovať, aby sa aktivoval.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJskoda.com
Predchádzajúci článok„Bobrie zuby“ aj na BMW E60. Výsledok naozaj nestojí za to
Nasledujúci článokTEST Yamaha Tenere 700, motorka nie len pre skúsených.