Korene značky Gemballa siahajú do začiatku osemdesiatych rokov dvadsiateho storočia. K najslávnejším modelom patrí jednoznačne počin Avalanche, ktorý našiel svoj základ v Porsche 911 Turbo. Najnovšia 911 Turbo vsadila na decentnú úpravu s extrémnym výkonom.

Novinka s označením Gemballa GT na rozdiel od modelu Avalanche nemá pestré fialové sfarbenie ale podobne ako on nesie sadu výrazných aerodynamických prvkov, ktoré sú doplnené o rozšírenejšie predné a zadné blatníky. Bodykit je doplnený o kované 21“ kolesá, ktoré sú obuté na pneumatikách s rozmerom 255/30 ZR21 vpredu a 325/25 ZR21 vzadu.

Najdôležitejšia časť sa však ukrýva pod kapotou. Teda nie tak pod kapotou ako v zadnej časti automobilu, kde sa nachádza 3,8-litrový plochý šesťvalec doplnený o dvojicu turbodmýchadiel. Štandardne automobil disponuje výkonom 397 kW / 540 koní a krútiacim momentom 710 N.m. Po chirurgickom zákroku lekárov zo spoločnosti Gemballa však tento motor disponuje výkonom 609 kW / 828 koní a krútiacim momentom 952 N.m. Vďaka týmto parametrom sa Gemballa GT dokáže rozhýbať z pokoja na 100 km/h v priebehu 2,38 sekundy, z pokoja na 200 km/h za 7,5 sekundy a z 0 na 300 km/h za 18,8 sekundy. Maximálna rýchlosť má atakovať hranicu vyše 360 km/h.