Bohužiaľ, zachrániť každého jedného Mustanga a vrátiť mu život nie je taká ľahká úloha, ako sa môže zdať. A tak tieto klasické americké tátoše, namiesto toho aby brázdili cesty, môžu skončiť aj ako ozdoba na Vašom zápästí. Spoločnosť, ktorá sa nazýva REC Watches v Dánsku, odvádza staré Mustangy na posledný odpočinok a ich diely zapracováva do vlastných hodiniek.

Spoločnosť zachráni časti Mustangu tak, že lodi z celého sveta privezú už nechcené modely, ale budú prijímať aj časti z osobných vozidiel zákazníkov, aby vytvorili niečo jedinečné a osobné. V REC Watches skúmajú históriu každého vozidla sledovaním predchádzajúcich majiteľov a vyhľadávaním starých fotografií zobrazujúcich jeho minulý život. Spoločnosť potom vytvorí video pre každé hodinky, aby mohli rozprávať svoj vlastný príbeh o tom, čo predchádzalo ich stvoreniu. Každé hodinky majú tiež uvedené VIN číslo a modelový rok automobilu a môžu sa navrhnúť aj tak, aby štýl zodpovedal napríklad dizajnu palivomera a ručičky a čísla sú inšpirované Mustangom.

„Väčšina ľudí vidí len hromadu kovu, nie ducha Mustangu,“ povedal spoluzakladateľ REC Watches Chrystian Mygh. „My vidíme niečo úplne iné – dušu auta a príbeh, ktorý musíme prerozprávať. Nerozrezávam Mustangov. Privádzam Mustangov, ktorí sú mimo prevádzky, späť do života ako hodinky.“

Medzi zákazníkov REC Watches patrí napríklad aj víťaz Formula Drift Gittin Jr., ktorí vlastní hodinky vyrobené z jeho modelu Mustang RTR a jeho karosárskych panelov. Ale prevtelenie starého Mustangu do hodiniek nie je také lacné. Ale ak spočítame koľko nákladov s tým má REC Watches, od prevezenia áut z rôznych kútov sveta, cez recykláciu a ručnú prácu, tak to naozaj stojí za to. Cena sa pohybuje od 1300 € vyššie. Pre niektorých to môže byť úžasná príležitosť, ako nosiť svoje staré auto – svoju srdcovku stále zo sebou.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJFoto
Predchádzajúci článokTEST – Nissan Qashqai 1,6 DIG-T
Nasledujúci článokMcLaren P15 Senna – Lebo P1 nebola dostatočne HARDCORE!