Ford Fiesta ST
S trochu zvučnejším menom, vyššou stavbou karosérie a vyšším posedom za volantom tu je nemenej zábavná Fiesta ST, ktorá vám tiež môže hovoriť pane už za necelých 3.000 eur. Konštrukčne ide o trochu staršie auto, princípy zábavy za volantom sú tu však veľmi podobné. Točivý atmosférický motor, nízka hmotnosť a perfektné ovládanie. V prípade Fiesty však pod kapotou objavíte dvojliter, z ktorého v prípade potreby dokážete vydolovať viac koní ako z Citroenu. Pohonná jednotka má tiež krajší zvuk, ale slabinou Fiesty je zastaralý interiér.
Na okreskách ale dizajn a kvalitu plastov skúmať nebudete, tu vás skôr poteší guľatá hlavica radiacej páky dobre padnúca do ruky, krátke dráhy radenia a citlivý plynový pedál. Podobne ako Citroen dokáže v utiahnutých zákrutách dvíhať vnútorné zadné koleso a sériou za sebou idúcich zákrut sa prepliesť tempom, ktoré vám nedovolí ani len pomyslieť na nejaký drahší hot hatch. Výkon 150 koní a 190 Nm plne postačuje na veselé vozenie a to všetko s príjemne nízkou spotrebou paliva. Neskoršie generácie Fiesty ST boli rýchlejšie aj výbušnejšie, ale tú hravosť podvozka a prirodzený pocit z riadenia už nevedeli sprostredkovať.