Domov News Elektromobily budeme vidieť častejšie. GM podpísalo dohodu s Netflixom

Elektromobily budeme vidieť častejšie. GM podpísalo dohodu s Netflixom

Netflix poskytne vo svojich pripravovaných filmoch a seriáloch väčší priestor elektromobilom z dielne General Motors.

Netflix sa pripojí k hnutiu „Everybody In“, ktorá demonštruje zámer GM viesť plne elektrickú budúcnosť a podľa potreby zvýši prítomnosť elektrických vozidiel vo svojich seriáloch a filmoch. Zároveň podnikne tiež kroky na uskutočnenie udržateľnejšej filmovej produkcie.

Zábava má obrovský vplyv na kultúru. Chceme, aby sa elektromobily preslávili na obrazovkách televízorov, počítačov či telefónov. Aby sme vybudovali kultúru elektromobilov prostredníctvom rozprávania príbehov, ktoré zahŕňajú skúsenosti z elektrickej jazdy a vlastnenia elektromobilu,“ povedala marketingová riaditeľka GM Global Deborah Wahl. „Netflix je skvelým partnerom vďaka pútavému rozprávaniu príbehov, záväzku k udržateľnosti a produkcii podnecujúcej hodnotné konverzácie, ktoré formujú kultúrne trendy.

https://youtu.be/5jymEz9xkPQ

Reklama počas Super Bowlu

Výsledkom tohto partnerstva je, že Netflix bude podporovať a vzdelávať režisérov či scenáristov, aby im pomohli lepšie pochopiť, ako môžu elektromobily doplniť a zlepšiť ich príbehy. Už v priebehu budúceho roka budú elektromobily zakomponované do príbehov a relácií Netflixu ako napríklad Love is BlindQueer Eye a Unstable. Budú v nich prezentované elektromobily ako Chevrolet Bolt EUV, GMC HUMMER EV či Cadillac Lyriq.

Ako súčasť uvedenia tejto strategickej aliancie sa počas Super Bowlu v nedeľu 12. februára odvysiela reklama, ktorá predstavuje záväzok oboch spoločností k udržateľnejšej budúcnosti. Fanúšikovia sledujúci finálový zápas amerického futbalu uvidia Willa Ferrella vstúpiť do sveta niektorých z najúspešnejších a najobľúbenejších seriálov Netflixu ako napríklad Army of the Dead alebo Squid Game. Krátky spot ukazuje, ako sa elektrické vozidlá budú v produkcii Netflixu zobrazovať.

https://youtu.be/8IHYJK1uilA

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokXPeng G9 – SUV z Číny, ktoré zaútočí na Európu
Nasledujúci článokNastala tma. Projekt Lightyear vyhlásil bankrot