Domov News Wildtrak & Tremor: Ford prichádza s novými úpravami Rangeru

Wildtrak & Tremor: Ford prichádza s novými úpravami Rangeru

Zákazníci v Európe aj v Austrálii sa môžu tešiť špeciálnym úpravám pre nový Ford Ranger. Nejde o úpravu masívneho Raptoru, ale ste od neho iba krôčik.

Ford Ranger Wildtrak X

Nová generácia s označením Wildtrak je síce dostupná aj na našom trhu, no pre Austráliu si americká automobilka pripravila menšiu nadstavbu, ktorá ho približuje k vrcholnej verzii Raptor. V porovnaní so štandardnou verziou je rozchod kolies o 3 centimetre širší na oboch nápravách a disponuje taktiež o 2,6 cm väčšou svetlou výškou. Pohon všetkých štyroch kolies zabezpečuje e-AWD a teda s preladiteľnou redukciou a možnosťou stáleho pohonu 4×4. Ford Ranger Wildtrak X má na 17“ kolesách obuté pneumatiky General Grabber AT3.

Podľa týchto parametrov sa novinka v teréne určite nestratí. X verzia však má v zásobe lepšie odpruženie a tlmiče od značky Bilstein. Pod kapotou sa štandardne nachádza štvorvalcový 2,0-litrový biturbo motor s výkonom 150 kW/204 koní a krútiacim momentom 500 Nm. O spriahnutie kolies s motorom sa stará 10-stupňová automatická prevodovka. Okrem prívlastku X v novinke nájdeme maticové LED svetlomety, posuvný prepravný rám na korbe, skladací strešný nosič a sadu prepínačov na strope pre prípadné využitie dodatočného príslušenstva.

Ford Ranger Tremor

Okrem austrálskej novinky sa môžu tešiť aj slovenskí záujemcovia o Ford Ranger. Aktuálne prichádza do ponuky prevedenie Tremor, ktoré prináša množstvo techniky pre jazdu v teréne, ale aj voľnočasové doplnky. Táto verzia vychádza z výbavy XLT a má o 26 mm vyššiu svetlú výšku a o 30 mm širší rozchod kolies. Spolu s novinkou prichádzajú aj nové tlmiče Bilstein s účinkom, ktorý závisí od miery stlačenia. Pod vozidlom na ochranu podvozka sa nachádza oceľová platňa.

K štandardnej výbave patrí systém Trail Turn Assist, ktorý vďaka aktivácii bŕzd vie zmenšiť polomer otáčania až o štvrtinu. Aj tu sa nachádzame krôčik od vrcholovej verzie Raptor a to vďaka terénnemu tempomatu Rock Crawl, ktorý dopomáha k lepším prechodom na nespevnenom povrchu.

Verzia Tremor má v sebe zakomponované aj ďalšie vychytávky, akými sú napríklad hliníkové bočné nášľapy, ťažné oká vpredu aj vzadu, nové vinylové sedadlá a trubkový rám za kabínou. Pokiaľ sa chcete až moc odviazať, k dispozícií je stropný panel so spínačmi pre dodatočné LED osvetlenie.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4 / 5. Počet hodnotení 4

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokĽudia sa kvôli nemu zbavujú Taycanov. Čínske GT-R so štyrmi dverami zamieri do Európy
Nasledujúci článokAko sa starať o nové auto, aby vám slúžilo čo najdlhšie?

1 COMMENT

Comments are closed.