Domov News Bugatti Veyron oslavuje svoju plnoletosť prvými renováciami

Bugatti Veyron oslavuje svoju plnoletosť prvými renováciami

Bugatti Veyron oslavuje svoju plnoletosť, respektíve treba napísať, že tento model má už 18 rokov. Aktuálne sa Bugatti rovno púšťa aj do renovácie prvých exemplárov. Túto kúru podstúpili už dva modely. Jeden z roku 2006 a ide o model Veyron 16.4 Coupé a druhý, o niečo mladší Veyron Grand Sport, z roku 2009.

Bugatti Veyron svojho času ohúrilo masy. Ferdinand Piëch si na prelome tisícročí povedal, že postavia auto, ktorého výkon prekoná magickú hranicu 1 000 koní a pôjde rýchlejšie ako 400 km/h. Vtedy mnohí krútili iba neveriacky hlavami. Rok 2005 však ukázal, že sa to dá. Projekt Veyron zamieril do sériovej výroby a prvé kusy tak mohli putovať ku svojim novým majiteľom.

9 mesiacov a máme hotovo

Čas nezastavíme a 18 rokov sa môže na aute podpísať všelijako. Možno aj preto sa Bugatti rozhodlo pustiť do renovácie prvých modelov. Celá táto renovačná kúra trvala 9 mesiacov a tak si tieto unikátne kúsky pobudli dosť dlhú dobu v sídle automobilky v Molsheime. „S odstupom času je Veyron oceňovaný automobilovou verejnosťou dokonca viac než v dobe svojho vzniku. Veyron sa stal v roku 2005 úplným vrcholom automobilového inžinierstva a fakt, že je dodnes istým merítkom, len potvrdzuje jeho nadčasovosť,” povedal vedúci renovačného programu Luigi Galli.

Obidve vozidlá si prešli veľmi detailnou vstupnou technickou kontrolou, kde sa dbalo na precízne obhliadnutie aktuálneho stavu všetkých dôležitých komponentov. Následne došlo ku kompletizácii a estetickej renovácii podľa požiadaviek majiteľov. Napríklad spomínaný model z roku 2006 si prešiel dizajnovou zmenou od konzervatívnej farebnej kombinácie k podstatne odvážnejšej kombinácii farieb. Od dvoch odtieňov šedej sa po renovácii odel tento model do kombinácie tmavej a svetlej modrej farby.

Späť smer Dubaj

Po ukončení komplexnej renovácie dostane každý automobil certifikát Bugatti La Maison Pur Sang. To zabezpečí aj vysokú hodnotu vozidla aj napriek rôznym zmenám. Takéto úpravy dokonca môžu aj zdvihnúť investičný potenciál vozidla. Následne sa spomínané dva modely presunuli nazad domov, do SAE. Práve tam zdobia pobočku Bugatti Dubai, ktorá je zároveň najväčším dílerstvom značky Bugatti na svete.

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Cupra Born eBoost – dáva zmysel
Nasledujúci článokČo za amatérov to púšťajú za volant? Vodič poškodil prototyp AMG po hlúpej chybe