Hyundai zverejnil svoje strategické plány na najbližšie roky. Viac sa zameria na predaj hybridných vozidiel, elektromobilov s predĺženým dojazdom a športových elektromobilov.
Hyundai pozorne sleduje vývoj okolo predaja elektromobilov a reaguje. V rámci modifikovanej stratégie predaja automobilov spoločnosť rozšíri aplikáciu svojho hybridného systému mimo kompaktných a stredne veľkých vozidiel na malé, veľké a luxusné vozidlá, čím efektívne zdvojnásobí svoj súčasný rad zo 7 na 14 modelov. Toto rozšírenie sa bude týkať nielen vozidiel Hyundai, ale aj jeho luxusnej značky Genesis, ktorá ponúkne hybridnú možnosť pre všetky modely s výnimkou tých, ktoré sú výlučne elektrické.
Hyundai už v januári 2025 predstaví hybridný systém TMED-II novej generácie. Pochopiteľne, očakávať môžeme vyšší výkon a nižšiu spotrebu paliva v porovnaní so súčasným systémom. Budúce hybridné vozidlá budú vybavené technológiami, ako je inteligentné regeneratívne brzdenie a V2L. Do roku 2028 je jeho cieľom predať 1,33 milióna kusov hybridných vozidiel, čo predstavuje nárast o viac ako 40 percent jeho celosvetového plánu predaja v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Spoločnosť očakáva prudký nárast dopytu po hybridoch najmä v Severnej Amerike, kde plánuje do roku 2030 zvýšiť objem svojich hybridných vozidiel na 690 000 kusov. Rozšírenie predaja hybridov prispôsobí dopytu v každom regióne vrátane Kórey a Európy.
Hyundai EREV
Hyundai súčasne potvrdil, že vyvinul pohonný systém kombinujúci výhody spaľovacieho vozidla a elektromobilu. Reč je o tzv. elektromobiloch s predĺženým dojazdom, ktoré majú batériu nabíjateľnú z elektrickej siete, sú poháňané elektromotorom, ale zároveň obsahujú aj kompaktný spaľovací motor slúžiaci ako generátor elektrickej energie. Tento systém dokonca umožní pohon všetkých štyroch kolies s použitím dvoch motorov. Spaľovací motor však nebude slúžiť na pohon kolies. Výhodou tohto druhu pohonu je to, že za normálnych okolností umožňuje jazdiť lokálne bez emisií, pri pravidelnom domácom nabíjaní jazdiť s nízkymi prevádzkovými nákladmi a nižšia obstarávacia cena, pretože kapacita batérie je nižšia. V prípade potreby dlhšieho dojazdu sa aktivuje spaľovací motor na dobíjanie batérie. Vozidlo tak prejde na jedno nabitie a tankovanie aj viac než 900 km. Hyundai plánuje spustiť sériovú výrobu nového EREV v Severnej Amerike a Číne do konca roka 2026, pričom predaj začne v roku 2027.
Hyundai do roku 2030 uvedie na trh 21 modelov. Zároveň vybuduje komplexný rad elektromobilov, od tých cenovo dostupných až po luxusné a vysokovýkonné modely. Značka N bude pokračovať v rozširovaní svojich vysokovýkonných elektromobilov. Jedným z týchto modelov bude aj sériové prevedenie konceptu N Vision 74 Concept. Očakávaný výkon produkčného auta, o ktorom sa viedli mnohé diskusie, je okolo 800 koní.