Domov Doprava Starú Seneckú cestu čaká kompletná uzávierka

Starú Seneckú cestu čaká kompletná uzávierka

V rámci rozsiahleho projektu výstavby D4R7 nás v najbližších dňoch čakajú ďalšie rozsiahle obmedzenia. Týkať sa majú najvyťaženejšieho úseku starej Seneckej cesty I/61. Motoristi by teda mali rátať s rozsiahlymi obmedzeniami a najmä v začiatku budúceho týždňa aj s veľkým zdržaním. Odporúčame Vám preto sa obrniť pevnými nervami.

Kompletná uzávierka je plánovaná od dnes, piatku 28.8.2020 od 22:00, až do stredy 2.9.2020 do 4:00. Dôvodom uzatvorenia tohto vyťaženého úseku je výstavba časti diaľnice D4 a zároveň oprava povrchu Seneckej cesty na danom úseku. Stavebné práce sa budú vykonávať od veľkoobchodu Metro až po takmer začiatok hlavného mesta. Ide o ďalšie dopravné obmedzenie súvisiace s dokončovacími prácami projektu D4R7.

Danému úseku sa môžete vyhnúť buď použitím diaľnice alebo využitím obchádzky, ktorá je znázornená na obrázku nižšie. Aj tak ale treba počítasť s tým, že najmä na začiatku školského roka môže prísť k dopravnému kolapsu na trase obchádzky. Tieto úseky totiž nie sú navrhnuté na tak veľké dopravné vyťaženie, aké Senecká cesta v čase dopravnej špičky obsluhuje. Nejde pritom o prvé obmedzenie na území hlavného mesta, ktoré súvisí s projektom D4R7. Pred niekoľkými týždňami Vznikla uzávierka niektorých zjazdov na Prístavnom moste, ktoré patria medzi tie najfrekventovanejšie.

D4R7-Plánovaná uzávierka Seneckej cesty
Zdroj: Ivanka pri Dunaji

Pozitívnou správou môže byť najmä to, že práce na obchvate Bratislavy naďalej pokračujú v rýchlom tempe. Len nedávno bola otvorená značná časť rýchlostnej cesty R7, ktorá napojí obce z juhu západného Slovenska na hlavné mesto. Tým pádom príde k značnému odľahčeniu dopravy najmä v okolí mesta Šamorín, či na predmestí Bratislavy. Zhotoviteľom celého projektu je združenie viacerých spoločností na čele so španielskou firmou Cintra. Koncesionár sa zároveň zaviazal, že sa o daný úsek obchvatu a rýchlostnej cesty bude starať po dobu 30 rokov. Počas tejto doby mu bude štát platiť splátky za celý tento projekt.

Zdroj: TASR

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokBláznivé čísla? Každé tretie auto pochádza z Číny!
Nasledujúci článokTEST Kawasaki ZH2 – skutočná preplňovaná beštia
Som študentom Fakulty Elektrotechniky a Informatiky STU. Vo svojom voľnom čase sa venujem najmä technologickým novinkám z oblasti IT a autonómnych technológií. Sledovanie noviniek a pokrokov v automobilizme patrí medzi moje najväčšie koníčky. Najviac častu trávim sledovaním koncernu VW a taktiež elektromobilitou a vecami s ňou spojenými.