Comeback vo veľkom štýle. Aj takto by sme mohli pomenovať nový počin nemeckého výrobcu, ktorý sa skôr zameriava na časy minulé.

Spaľovací motor bol vymenený za elektrický. Projekt Thunderball na prvý pohľad určite zaujme svojim dizajnom. Pôvodne, ako iste viete, pod kapotou týchto áut sa nachádzali výhradne motory BMW. O tento prípad však nejde. Novo pripravený projekt Thunderball má totiž osadené dva elektromotory.

Väčšina konštruktérov, respektíve automobiliek používa skôr jeden motor na jednej náprave. Pokiaľ máte elektromobil s dvoma motormi, tak sú zväčša na oboch nápravách. Inžinieri vo Wiesmanne sa však rozhodli poňať to trošku inak a to tak, že oba elektromotory nahodili na zadnú nápravu. Odhliadnuc sa za minulosťou, vzadu motor, vzadu pohon, môžeme dedukovať, že auto bude naozaj živé a prechádzanie ostrých zákrut bude naozaj zábava.

CEO spoločnosti, Roheen Berry prehlásil, že Project Thunderball bude určite najúžasnejším elektrickým športovým vozidlom na svete. Jediné čo by mohlo (neprekvapiť) je hmotnosť vozidla na úrovni 1.700 kilogramov. Kombinovaný výkon dvoch elektromotor sa bude pohybovať na hodnote 671 koní, s kombinovaným krútiacim momentom 1.100 Nm. Tento kabriolet z pokoja na hodnotu 100 km/h vystrelí v priebehu 2,9 sekundy.

Akumulátor bude disponovať kapacitou 83 kWh a vozidlo bude pracovať s napätím 800V. batériu bude možné nabíjať až s hodnotou 300 kW. Na plné nabitie novinka prejde 500 kilometrov. O maximálny dojazd sa taktiež postará 5-stupňová úroveň rekuperácie.

Interiér vozidla je prémiový a pôsobí krásnym dojmom. Za menším športovým volantom je vidno prístrojový štít a nechýba taktiež ani dotyková obrazovka zábavného infotainmentu. Aj keď je doba skôr na ovládanie všetkého pomocou infotainmentu, Thunderball ešte ponúkne niekoľko analógových ukazovateľov. Športové sedadlá majú integrovanú hlavovú opierku a na pohľad príjemné bočné vedenie.

Výrobca zatiaľ nespresnil, kedy sa Project Thunderball dostane na trh, koľko kusov bude vyrobených a taktiež nevieme ani cenu. Na roadstery bude pracovať väčšia časť spoločnosti Wiesmann a samotný výroba bude prebiehať v nemeckom závode Gecko.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJhttps://wiesmann.com/pages/new-model
Predchádzajúci článokPorsche 911 Sport Classic: pocta Carrere RS 2.7 je najvýkonnejšou 911-tkou s manuálom
Nasledujúci článokMercedes-Benz C43 AMG – zatiaľ najvýkonnejší v ponuke