Nová generácia SsangYongu Korando sa európskym zákazníkom ukáže na marcovom autosalóne v Ženeve. na prvý pohľad vyzerá ako zmenšenina Rextonu.

SsangYong sa prednedávnom vrátil na náš trh. Mali sme možnosť otestovať aj nové Tivoli. Kórejská automobilka chce európanov zaujať novinkou v podobe novej generácie modelu Korando. Korando je kompaktný cross-over, ktorý bude chcieť znásobiť a ponúknuť viac z portfólia značky. Prinášame Vám nové fotografie.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Snímky kompletne odhaleného vozidla prichádzajú po zverejnených uniknutých fotografiách a potvrdzuje sa to, že Korando bude vyzerať ako zmenšený Rexton. Minuloročné štúdie SsangYong e-SIV, ktoré podľa automobilky mali nasledovať vzhľad nového Koranda sa odlišujú nakoľko sériová podoba sa mu príliš nepodobá.

Predná časť zaujme relatívne úzkymi svetlometmi, ktoré sa viažu na masku chladiča. Zadné partie zaujmú netradičnou chrómovou líniou zakončenou koncovými svetlami. Zaujímavosťou je aj nové logo značky – písmeno S, ktoré vystriedalo pôvodný okrídlený znak.

Po otvorení dverí do interiéru vás ovalí smršť najaktuálnejších trendov. Vnútri sa nachádzajú hneď dva mohutné displeje. Ten pred vodičom má veľkosť 9″ a tvorí tak prístrojový štít. Multimediálna dotyková obrazovka má veľkosť 10,25″. Aj keď je tu umiestnená mohutná obrazovka, tak zopár klasických tlačítiek tu ostalo.

K dispozícií bude aj zopár (už štandardných) riadiacich doplnkov ako adaptívny tempomat, automatické dobrzďovanie, udržanie vozidla v jazdnom pruhu či sledovanie pozornosi vodiča. Korando chce okrem týchto vymožeností lákať zákazníkov aj na praktickosť, kde ponúkne objem batožinového priestoru v hodnote 551 litrov.

Kórejská automobilka zatiaľ potvrdila iba jednu motorizáciu. Pôvodný 2,2-litrový dieselový agregát bude nahradený novým štvorvalcom o objeme 1,6 litra. Technické parametre zatiaľ nevieme, no očakáva sa o navýšenie výkonu oproti benzínovej „jedna-šestke“ z Tivoli, ktorá má výkon 85 kW. Na trhu by sa mala objaviť aj benzínová 1,5-ka, mild-hybrid či plne elektrická verzia.

Zákazníkom z Európy sa štvrtá generácia Koranda predstaví na blížiacom sa autosalóne v Ženeve. Korando v portfóliu značky figuruje už od roku 1983. Pôvodne sa jednalo o licenčnú verziu Jeep CJ-7. Druhá generácia mala vlastný dizajn, ktorý bol charakteristický pre ázijské vozidlá. Od 2010 figuruje na trhu tretia generácia, ktorá je karosárskej verzii cross-over.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!