Pre mladistvých nedostupné. Aj takto by sa dala popísať minimalistická úprava Fordu Mustang GT350, ktorý prevzal zopár technológií od svojho veľkého brata GT500.

Aktuálna okruhová špecialita z dielne automobilky Ford s označením GT350 už za chvíľu nebude vrcholnou ponukou z triedy Mustangov, nakoľko do ponuky čoskoro dôjde GT500. Terajšia špička si však od svojho výkonnejšieho brata požičia pár dielov, aby svoje proporcie dokázala na trati ale aj na okruhu ešte vylepšiť. Z exteriérového hľadiska sa toho moc nezmení.

Exteriér ako taký sa dočká iba novej palety farieb, medzi ktorými sa objaví zelená Grabber Lime, oranžová Twister Orange, strieborná Silver a červená Red Hot Metallic. Dvojica pruhov smerujúcich cez stred vozidla ostáva naďalej voliteľnou položkou.

Po interiérovej časti sa Mustang dočkal systému FordPass Connect, ktorý zabezpečuje prístup k vozidlu pomocou aplikácie v smartfóne. Ide teda o vzdialený prístup k vozidlu z pohodlia domova – pomocou FordPass Connect dokážete Mustang sledovať (ukázať polohu vozidla), zamknúť alebo otvoriť dvere, skontrolovať množstvo paliva, oleja a vodiča, respektíve majiteľa takisto upozorní na blížiacu sa servisnú prehliadku.

Medzi technologické novinky Mustangu GT350 patrí jednoznačne zmenený podvozok a riadenie. Auto teda prichádza s úplne novým nastavením prednej nápravy a z vyššie spomenutého GT500 si požičiava riadenie prevodovky, zavesenie prednej nápravy a takisto aj elektricky nastaviteľný posilovač.

Srdce pod kapotou ostalo však nezmenené. Bohu vďaka. Stále sa tu nachádza dychberúci baritónový 5,2-litrový osemvalec s plochou kľukovou hriadeľov. Tento agregát tak poskytuje výkon 392 kW / 533 koní a maximálny krútiaci moment 582 Nm a motor je schopný maximálny „krúťak“ dosiahnuť až pri 8 250 ot./min.!!! Prevodovka ostáva nezmenená. K autu teda dostanete iba šesťstupňový manuál.

Pokiaľ by bol záujem o verziu GT350R, záujemcovia budú naďalej potešení hŕstkou dielov, ktoré sú k dispozícií výhradne pre Mustang ako napríklad karbónové kolesá, odstránenie zadnej lavice na sedenie, up-gradovaný bodykit s mohutným splitterom a vyšším zadným krídlom.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJautoblog.com
Predchádzajúci článokNovitec vyostril Model 3: Eleganciu zamenili za športový look
Nasledujúci článokPodvádzal aj Mercedes-Benz? Spoločnosť Daimler čelí vysokej pokute