Superautá od exkluzívnych výrobcov ako Lamborghini si nemôže dovoliť len tak hocikto. Napriek tomu sa ale práve značka s býkom v znaku teší veľkému záujmu. Bestsellermi sú modely Huracán a Urus.
Napriek tomu sa ale práve značka s býkom v znaku teší veľkému záujmu. Nie je to len SUV Urus, ktorého predaje sú veľmi úspešné. Od spustenia výroby “baby” superšportu Huracán v roku 2014 nedávno uplynulo presne päť rokov. Za toto obdobie vyšlo z produkčnej linky 14 022 exemplárov v najrôznejších konfiguráciách. V porovnaní s masovými autami ako je Volkswagen Golf či Dacia Duster je to samozrejme drobné číslo. Avšak pre takto exkluzívny športiak sú to skvelé výsledky. Pod šesťcifernú sumu začínajúcu dvojkou sa za nový kus nedostanete, čo znamená, že zákazníci zvyčajne patria do najvyššej vrsty. Jeho predchodcovi, teda Lamborghini Gallardo, to trvalo jednu celú dekádu.
Za svoje úspechy vďačí Huracán dnes už vzácnemu receptu. Spolu so sesterským Audi R8 používa atmosférický desaťvalec, ktorý je v súčasnosti na trhu unikátny. Konkurenčný výrobcovia ako Ferrari a McLaren totiž ponúkajú iba prepĺňané, či hybridné agregáty. V prospech zúrivého býka tiež hralo predstavenie viacerých variantov. Rok po uvedení to bola otvorená verzia Spyder, neskôr slabšie LP580-2 s pohonom zadných kolies. Rekordné Performante prišlo v roku 2017, a vo februári sme spoznali vynovené EVO s množstvom vylepšení. Konkrétny kus so sériovým číslom 14 022 oblieka šedý matný lak Grigio Titans, a poputuje do Kórei.