Domov News Mitsubishi Ralliart je oficiálne späť, nie však v takej podobe akoby sme...

Mitsubishi Ralliart je oficiálne späť, nie však v takej podobe akoby sme čakali. Model vyzerá skôr ako…

Mitsubishi Ralliart hlási svoj návrat už nejakú dobu. Bohužiaľ tí, čo sa tešia na športové sedany s prívlastkom Evo zostanú sklamaní. Predstavený koncept Vision Ralliart je len naštvane vyzerajúca verzia nového Mitsubishi Outlander PHEV.

Športová divízia Ralliart automobilky Mitsubishi upadla do zabudnutia v roku 2010. História tohto športového odvetvia siaha až do roku 1983, kedy Mitsubishi začalo poskytovať licencie závodným tímom v Rally. Prvým modelom bolo Mitsubishi Ralliart Galant VR-4. Aj keď sa jednalo o prvý počin, nepreslávil toto odvetvie tak ako neskoršie sedany Lancer s prívlastkom Evo.

Obrovské sklamanie. 

Tí čo sa už tešili na nový Lancer Evo zostanú sklamaní. Koncept Vision Ralliart predstavený tesne pred svetovou premiérou na autosalóne v Tokiu je len upravený SUV model Mitsubishi Outlander PHEV. Na základe návštevníkov a reakcií fanúšikov sa automobilka rozhodne aký bude ďalší osud konceptu a celkovo aj celej divízie Ralliart.

Estetické zmeny. 

Prednedávnom automobilka odhalila zadnú časť vozidla, z ktorej sme mohli akurát tak dedukovať, ako môže celok vyzerať. Dnes už máme k dispozícií celý vizuál a čo sa teda zmenilo?

Koncept Vision Ralliart má rozšírené blatníky, aby sa do podbehov zmestili obrovské 22-palcové disky kolies. Nechýbajú agresívne pôsobiace nárazníky a originálna predná maska s logom Ralliart. Športovosť v zadnej časti podčiarkuje zadný difúzor. Agresívny celok dotvára farebná kombinácia čiernej karosérie a čiernych kolies. Na prvý pohľad vyzerá, že sa jedná o produkčné auto, nakoľko vychádza z novej generácie Mitsubishi Outlander. Konkrétne Plug-in hybridnú verziu, ktorú sme spoznali len pred pár mesiacmi.

Mitsubishi Vision Ralliart
Nič iné len brzdy?

Všetky potencionálne vášne automobilka schladila hneď v plienkach. Už v tlačovej správe sa odvolávajú na koncept a finálny produkt bude ovplyvnený spätnou väzbou od fanúšikov, podľa ktorej budú vyvíjať budúce vozidlá. Práve kvôli tomuto faktu sú technické parametre konceptu Vision Ralliart veľkým tajomstvom. Automobilka prezradila jedine, že za obrovskými diskami kolies sa skrývajú až 6-piestikové brzdy, a vraj boli použité pre pozdvihnutie dynamiky a brzdenia na vyššiu úroveň. To však nepotvrdzuje a ani nevyvracia tvrdenie, že Ralliart príde s vyšším výkonom. Veľké brzdy však naznačujú aj veľký výkon.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJmotor1.com
Predchádzajúci článokWankel motor opäť ožije. Mazda ho plánuje využit v novom športovom hybride
Nasledujúci článokJe to oficiálne! Americká automobilka Lucid prichádza do Európy. Poznáme už aj ceny