Domov News Honda CR-V sa predstaví v závodnej edícii s výkonom atakujúcim 800 koní

Honda CR-V sa predstaví v závodnej edícii s výkonom atakujúcim 800 koní

Honda to s hybridmi vie. A veľmi dobre si to uvedomuje. Aktuálne pracuje na brutálnej CR-V, ktorá bude mať výkon 800 koní!

Elektrifikované modely od japonskej automobilky Honda vám buď sadnú, alebo ich budete nenávidieť. Niekomu takáto symbióza chutí, iným zasa nie. Čo sme však nečakali, bolo to, že Honda dokáže z modelu CR-V postaviť závodný špeciál. Automobilka si však zatiaľ pripravila pre nás zvedavcov iba krátke sústo detailov o tom, čo budeme môcť očakávať. Oficiálne predstavenie je teda zrejme za dverami.

Vo svojej správe Honda uvádza, že ide o špeciálne monštrum, ktoré má výkon 800 koní. Ostatne ponúkli zopár fotografií a video. Za projektom monštróznej CR-V označovanej ako Hybrid Racer Project stoja inžinieri z Honda Performance Development (HPD). Tí sa spolčili s dizajnérmi z North America Auto Design, ktorá konštruuje a vytvára americké verzie Hondy – Acura a so spoločnosťou Auto Development Center.

Z videa a fotografií podľa stavby karosérie vieme, že naozaj ide o Hondu CR-V. Ostatné detaily sú iba ťažko hmatateľné, teda okrem svetiel – tie ľahko poznať. Podľa fotografií nepôjde iba o nejaký dizajnový koncept, ktorý zanikne, ale pôjde určite o veľkú beštiu ako samotná automobilka tvrdí. Auto je naproti svoju svojmu sériovo vyrábanému bratovi doslova pribité k zemi. Disponuje kadejakými aerodynamickými prvkami, nemá takmer žiaden interiér a zadná časť od B-stĺpika je odklápateľná ako celok. Predné dvere sa budú odklápať štýlom Lamborghini.

It’s Coming! Honda Prepares to Unleash the CR-V Hybrid Racer Project Car

Okrem vizuálnu a predbežného výkonu však nevieme nič iné. Hovorí sa o skorom odhalení – už na budúci týždeň. Výsledok už z naznačujúcich predbežných informácií stojí rozhodne za to, no nechajme sa prekvapiť. Oficiálne odhalenie je predbežne naplánované na 28. februára.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokBláznivé úpravy Géčka. Jednu z nich má na svedomí samotný Mercedes
Nasledujúci článokTEST BMW R1250GS Adventure – ako stvorená na cestu okolo sveta