Sieť čerpacích staníc OMV sa mení na celom svete a Slovensko nie je výnimkou. Čerpacie stanice a nabíjacie body dostanú nové logo aj slogan „Forward to Good“.
Nielen automobilky, ale aj samotné siete čerpacích staníc sú v súvislosti s vývojom v autopriemysle dotláčané k zmenám. Najnovšie prekvapuje sieť čerpacích staníc OMV, ktorá avizuje výraznú zmenu korporátnej identity. A tento rebranding bude naozaj zásadný.


Obrovský rebranding
Korporátna identita prejde v najbližších troch rokoch prerodom v siedmich krajinách: na Slovensku, v Rakúsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku, Srbsku a v Českej republike.
Nová identita značky sa bude vzťahovať aj na rýchlo sa rozrastajúcu sieť elektrických nabíjačiek eMotion. Nebude to však hneď. Počas troch rokov sa aktualizuje približne 1,5 milióna vizitiek.
Zmenila sa aj webová stránka skupiny OMV a samotnej siete čerpacích staníc na Slovensku, omv.sk.

30 rokov starý vzhľad
Vizuálna identita z roku 1995 už bola zastaralá a vyžadovala si zmenu. To aj napriek tomu, že verejnosťou je vnímaná prevažne pozitívne a predovšetkým značku všetci poznajú.
Základným prvkom dizajnu novej značky OMV je ikonický symbol, ktorý predstavuje smerovanie OMV ako integrovaného podniku v oblasti chemikálií, palív a energie. Symbol má evokovať udržateľnosť a cirkulárnosť. Podľa slov spoločnosti predstavuje nepretržitý pohyb a pokrok, pričom stavia na svojom hrdom dedičstve a dláždi cestu zajtrajšku.
Farby nového dizajnu značky pritom jasne odkazujú na pôvod a históriu značky. Je evidentné, že sa značka aj takto prispôsobuje digitálnej ére.