Fanúšikovia rýchlych BMW majú ďalší dôvod na radosť – na cesty prichádza BMW M2 Competition Sport.
Po stránke dizajnu sa variant BMW M2 CS od štandardného modelu M2 líši najmä výraznejšou integrovanou odtrhovou hranou na veku batožinového priestoru, ktorá sa používa na zvýšenie prítlaku zadnej nápravy namiesto tradičného prítlačného krídla. Pre svoj dizajn si už v minulosti vyslúžila pomenovanie ducktail, respektíve kačací chvost. Okrem funkčnosti má tento prvok odkazovať na model BMW M3 CSL.

Motor a výkony
Výkon trojlitrového šesťvalca sa zvýšil z pôvodných 353 na 390 kW (530 koní) pri 6250 ot./min. a krútiaci moment poskočil z 550 na 650 Nm. Maximum krútiaceho momentu má vodič k dispozícii v širokom rozsahu otáčok (2650 – 5730 ot./min.). Maximálne otáčky motora dosahujú 7 200 ot./min. Kým zlepšenie zrýchlenia z 0 na 100 km/h (4,0 vs 3,8 sekundy) nie je až také impozantné, nadšenci maximálnej rýchlosti môžu buchnúť šampanské.

Obmedzovač v prípade BMW M2 CS nezasahuje pri 250 km/h, ale až pri dosiahnutí rýchlosti 302 km/h. Prenos krútiaceho momentu na zadné kolesá má na starosti výhradne 8-stupňová automatická prevodovka od ZF. Štvorkolka k dispozícii nebude. BMW M2 CS váži približne o 30 kilogramov menej v porovnaní so štandardným modelom M2. Vďačí za to hneď niekoľkým komponentom vyrobených z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami i kovanými diskami kolies. Vďaka tomu bude CS doteraz najľahším BMW M2 v súčasnej generácii.

Podvozok a jazdné vlastnosti
Podvozok bol znížený o osem milimetrov a špeciálne upravený pre toto vozidlo s na mieru vyladenými pružinami, tlmičmi a systémami riadenia podvozku. Štandardný adaptívny podvozok M dostal starostlivo prispôsobené nastavenie špecifické pre daný model, rovnako ako riadenie M Servotronic, diferenciál M Sport a integrovaný brzdový systém. Štandardne dodávaný brzdový systém M Compound môže byť vymenený za príplatkový karbónovo-keramický brzdový systém M s červenými brzdovými strmeňmi.

Model v špeciálnej edícii preberá koncept ovládania pre prispôsobenie nastavení z BMW M2. Jeho srdcom je tlačidlo Setup na stredovej konzole. Toto tlačidlo poskytuje priamy prístup k možnostiam nastavenia motora, adaptívneho odpruženia, riadenia, brzdového systému a funkcie M Traction Control, ktorá umožňuje vodičom nastaviť individuálne prahy zásahu pre obmedzenie prešmyku kolies. Režim M Track a desaťstupňová kontrola trakcie umožňujú prispôsobenie jazdných vlastností. Analyzátor M Drift Analyser zobrazuje uhol a trvanie driftov, zatiaľ čo časovač M Laptimer je ideálny pre tých, ktorí sa snažia o perfektné kolo.

Interiér
Stredová konzola je vyrobená z plastu vystuženého uhlíkovými vláknami (CFRP). Vodič a spolujazdec sedia v hmotnostne optimalizovaných, vyhrievaných škrupinových sedadlách so širokým rozsahom elektricky ovládaných nastavení a osvetleným logom CS. Integrované opierky hlavy sú odnímateľné a vďaka možnosti integrácie viacbodových bezpečnostných pásov zlepšujú pripravenosť vozidla na preteky. Povrchy sedadiel sú potiahnuté kožou Merino.

BMW M2 CS sa bude vyrábať v mexickom San Luis Potosí v obmedzenom počte. Uvedenie na trh sa začne koncom leta 2025. Cena BMW M2 CS bude v Nemecku 115 000 eur.