Domov Lifestyle Je pre vás štandardné BMW M4 málo? AC Schnitzer prichádza s riešením

Je pre vás štandardné BMW M4 málo? AC Schnitzer prichádza s riešením

Úpravy výkonných áut sa nám vždy páčili, páčia a taktiež sa nám stále páčiť budú. Rovnako je na tom aj renomovaný úpravca AC Schnitzer, ktorého úpravy naozaj stoja za to.

Renomovaný nemecký úpravca AC Schnitzer sa už nejaký ten piatok zameriava na úpravu motocyklov a osobných áut značky BMW. Nezabúdajme však aj na „odnož“ BMW v podobe mestského auta MINI, či dvojičku BMW Z4, Toyota Supra. Pomimo tieto vozidlá však majú na konte aj niekoľko britských automobiliek. Aktuálne nám však úpravca ponúka ochutnávku BMW M4 a to rovno v dvoch karosárskych verziách.

Ide o úpravu riadiacich jednotiek pre modely BMW M4 Competition Coupé, BMW M4 Coupé xDrive a M4 Comptition Convertible xDrive. Všetky karosárske verzie majú pod kapotou motor S58B30T0 s maximálnym výkonom 375 kW / 510 koní a krútiacim momentom 650 Nm. Po softvérovej úprave sa však dostaneme na hodnoty 434 kW / 590 koní s maximálnym krútiacim momentom 750 Nm. To už sú veľmi zaujímavé čísla a úpravca k tomu dáva záruku na 36 mesiacov!

Pre zatvorenú verziu, M4  Competition Coupe (RWD + AWD) však bude dostupná úprava s výkonom 449 kW / 610 koní. Krútiaci moment na úrovni 750 Nm ostal nezmenený. Pre všetky modely bude k dispozícií špeciálny kryt motora s logom výrobcu a červenými detailami. Aby bolo jasné, že sa jedná o upravené auto.

Ak by ste mali tendenciu siahať do podvozku, AC Schnitzer ponúka kit s nastaviteľným RS podvozkom. Tu dokážete svetlú výšku znížiť až o 40 milimetrov oproti sérii. Pre samostatné zníženie svetlej výšky by však mali byť lacnejšou alternatívou iba iné pružiny, no auto znížite iba o 2 cm. Úpravca taktiež ponúka množstvo exteriérových doplnkov, takže auto si budete vedieť dolepšiť podľa seba.

Z exteriérových doplnkov je k dispozícií predný spojler, karbónové krídlo, difúzor, či strešný spojler pre verziu Coupé. Zoznam doplnkov taktiež dopĺňajú 20“ kolesá AC1 a AC3 s pneumatikami 285 vpredu a 295 vzadu.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJevo.co.uk
Predchádzajúci článokNajväčšie lietadlo Antonov AN-225 zničili počas vojny! Bude možné ho zachrániť?
Nasledujúci článokNissan Juke Hybrid – mestský “klaun” dostal elektrickú podporu