Domov News Dobrý rok Peugeotu: Pozrite sa, ktoré modely sa u nás predávali najviac

Dobrý rok Peugeotu: Pozrite sa, ktoré modely sa u nás predávali najviac

Rok 2019 bol pre Peugeot druhý najlepší rok v histórii predajov na Slovensku. Celkom bolo predaných 7 338 vozidiel.

S trhovým podielom 6,7% percenta Peugeot tak potvrdil svoje stabilné postavenie predajov osobných a úžitkových vozidiel v rámci TOP 5 automobilových značiek.

Rok 2019 potvrdil, že každý druhý predaný Peugeot bol SUV, dokonca s nárastom predajov o 3% oproti 2018. Tento pokračujúci priaznivý vývoj značky je založený na výraznom úspechu SUV modelov : 2008, 3008 a 5008, ktoré narástli oproti roku 2018 o 5,7% a tvoria takmer 50 %  objemu predajov osobných vozidiel značky.

Dôležité je, že veľmi dobre sa chytili aj autá mimo segmentu SUV a crossoverov, ide najmä o menší Peugeot 208. Pri tomto modeli došlo koncom roka 2019 ku generačnej výmene a vynovená 208-ka vzbudila veľkú pozornosť.  Za prvé 3 mesiace predaja značka zaznamenala 300 objednávok. Ten sa zároveň stal finalistom ankety Auto roka 2020 v SR (definitívne výsledky ešte nie sú známe), zároveň finalista Car of the year 2020 v Európe.

A ktoré modely sa predávali najviac?
  1. Peugeot 3008 – Podľa Zväzu automobilového priemyslu (ZAP SR) sa v kategórii M1 predalo 1 400 kusov

2. Peugeot 2008 – Podľa Zväzu automobilového priemyslu (ZAP SR) sa v kategórii M1 predalo 1 187 kusov

  1. Peugeot 208 – Podľa Zväzu automobilového priemyslu (ZAP SR) sa v kategórii M1 predalo 917 kusov

  1. Peugeot Rifter – Podľa Zväzu automobilového priemyslu (ZAP SR) sa v kategórii M1 predalo 578 kusov

  1. Peugeot 308 – Podľa Zväzu automobilového priemyslu (ZAP SR) sa v kategórii M1predalo 447 kusov

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Peugeot 508 SW GT: Za spotrebu často chváliť nezvykneme
Nasledujúci článokMercedes posiela svoj pickup do penzie, trieda X sa už vyrábať nebude
Pracujem ako motoristický a technologický novinár už 17 rokov. Počas nich som spolupracoval s denníkom Národná obroda, časopisom Brejk, portálom Autoserver a najdlhšie, vyše 14 rokov, s týždenníkom Plus 7 dní. Zároveň som prispieval do niekoľkých odborných médií a som členom slovenskej poroty Auta roku. V oblasti automotive ma zaujímajú hlavne nové technológie a ekonomické trendy.