Peugeot v polovici svojho životného cyklu obnovil svoj bestseller v podobe 3008, aby mu umožnil podávať slušný výkon aj v náročných podmienkach, ktoré na trhu konkurencie panujú.

Redizajn exteriéru prináša obvyklé zmeny, ktorými výrobcovia zvyčajne aktualizujú model tak, aby zodpovedal vzhľadu najnovších produktov. Predku 3008 kraľuje bezrámová maska chladiča, ktorá sa tiahne k prepracovaným svetlometom s novým svetelným podpisom, čím prepája hlavné dizajnové prvky. Štandardne budú s LED technológiou, v prípade výbavy GT a GT Pack tu bude full LED technológia so samostatnými hmlovkami.
Nad mriežkou sa nachádza centrálne umiestnený znak 3008 a prepracovaný nárazník umocňuje dojem celého vozidla. Aj po generálnej úprave sa vzhľad prednej časti medzi rôznymi verziami líši, pričom najvýraznejší vonkajší prejav majú modely GT a GT Pack. Zadnú časť od pred-faceliftového modelu 3008 je možné rozoznať hlavne vďaka svetlám, tónovaným sklám a aktualizovaným svetlám s trojrozmernou dimenziou charakteristických pazúrov.

Medzi zmeny charakteristického modelu s i-Cockpitom patrí nová sada lepšie viditeľných a prispôsobiteľných 12,3-palcových digitálnych displejov pre lepší pôžitok z jazdy. 10-palcový displej infotainmentu s vysokým rozlíšením dopĺňajú „klávesy“ pre rýchlejší prístup k najdôležitejším nastaveniam. Klasicky poháňaným modelom s automatickou prevodovkou zostáva štandardný volič jazdných režimov namontovaný v strede, no hybridy dostanú na svojej elektrickej šaltpáke ďalšiu možnosť pri jazde v elektrickom, hybridnom, športovom režime alebo pri pohone všetkých štyroch kolies .

Filozofia vylepšeného modelu preberá síce klasické pohonné ústrojenstvo (benzínový 1,2-litrový trojvalec PureTech 130 S&S BVM6, PureTech 130 S&S EAT8 a 1,6-litrový štvorvalec PureTech 180 EAT8 alebo naftový 1,5-litrový štvorvalec BlueHDi 130 S&S MT6, BlueHDi 130 S&S EAT8), ale prichádza aj forme plug-in hybridu. S výkonom 165 kW, teda 225 konských síl, prejde nový hybrid 225 e-EAT8 v elektrickom režime až 56 kilometrov. Silnejšia verzia 300 e-EAT8 s pohonom všetkých štyroch kolies s výkonom 220 kW, teda 300 koní, až 59 kilometrov.

Obe verzie sú vybavené rovnakým akumulátorom s kapacitou kWh a štandardne umožňujú jednofázové nabíjanie s výkonom 3,7 kW, voliteľné 7,4 kW. Odhadovaný čas nabíjania sa pohybuje medzi 45 minútami až hodinou. Značka rozšíri užívateľský komfort oboch verzií plug-in hybrid o sériu doplnkových služieb, ktoré boli rozdelené do troch sád (Easy-Charge, Easy-Move a Easy-Care) a mobilnej aplikácie MyPeugeot. Vylepšeného modelu by sme sa mohli dočkať už v januári 2021.

Zdroj: Peugeot

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokVodiči pozor! September bude v Bratislave skúškou nervov
Nasledujúci článokPRVÉ DOJMY: Škoda Enyaq iV, najpokročilejšie auto svojej triedy!