Domov News Nové MG 7 – toto chceme aj v Európe

Nové MG 7 – toto chceme aj v Európe

MG vezme čínsky trh útokom so športovo tvarovaným štvordverovým kupé v štýle Audi A5 Sportback. MG 7 zaujme nielen atraktívnym dizajnom, ale aj výkonnými motorizáciami. Dostane sa na európsky trh?

Štvordverové kupé sú vďačným terčom dizajnérov. Dlhá a nízka silueta im umožňuje vyhrať sa s krivkami a navrhnúť elegantné a dynamické auto. Všetky tieto atribúty spĺňa aj MG 7, ktorý by sa určite uchytil i u nás. Pravdepodobnejšie však je, že na náš trh zavíta až elektrifikovaná verzia. Číňania sa zatiaľ môžu tešiť na pohonné jednotky, ktorým výkon určite nechýba.

MG 7

Dizajn

Predná časť zaujme atraktívnou grafikou denných svetiel. Luxusne pôsobia bezrámové dvere, potrebnú dávku asertivity dodávajú vytiahnuté zadné blatníky. Zadné svetlá prepája svetelná lišta, ako je to aktuálne trendom vo viacerých modeloch. Spodná časť zasa nesie náznak akéhosi difúzoru, v ktorom sa vynímajú oválne koncovky výfukov. Pre „fajnšmekrov“ môže byť zaujímavý aj výsuvný zadný spojler. Model MG 7 je prvým zo série Black Label, ktorá má preniknúť do prémiovejších vôd automobilového trhu. Automobil je dlhý 4884 mm, široký 1889 mm a vysoký 1447 mm.

MG 7

Kým doterajšie modely automobilky MG stavili v interiéri skôr na jednoduchosť a funkčnosť, kokpit MG 7 ide s dobou a trendom ovládania funkcií na dotykovej obrazovke. Prítomný je virtuálny kokpit a obrazovka s 33-palcovou uhlopriečkou.

Automobily značky MG sa oficiálne predávajú aj na Slovensku. Lákajú nízkou cenou.

Motory

Prvé dve motorizácie spaľujú benzín. Verzia 300 VTGI je označenie pre 1,5-litrový motor s najvyšším výkonom 185 koní a 300 Nm. Krútiaci moment na predné kolesá prenesie 7-stupňová dvojspojková automatická prevodovka.

MG 7

Výkonnejšou alternatívou bude verzia 405 VTGI Trophy s dvojlitrovým preplňovaným štvorvalcom s výkonom 257 koní a krútiacim momentom 405 Nm. Tento variant dostane 9-stupňovú automatickú prevodovku od firmy ZF a z 0 na 100 km/h zrýchli za 6,5 sekundy. Vodiči sa okrem nej môžu tešiť aj na elektronický samosvorný diferenciál a nastaviteľný podvozok. Iný ako pohon predných kolies, žiaľ, nebude k dispozícii. Záujemcovia, ktorí nechcú platiť za prémiovú značku, no zároveň hľadajú atraktívne štvordverovú kupé s pohonom zadných kolies, tak musia naďalej siahnuť po Kii Stinger.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokMcLaren Solus GT – pozemný Top Gun dokáže jazdiť po strope
Nasledujúci článokKoenigsegg CC850 – takú prevodovku nemá Ferrari ani Lambo