Kde iní uberajú, niektorí môžu pridávať. Rovnako je na tom aj Jaguar so svojim modelom F-Pace, ktorý bude aktuálne ponúkaný aj so šesťvalcom.

Zlatý stred motorizácie akoby Jaguar F-Pace obchádzal. V ponuke doteraz dominovali 2,0-litrové štvorvalce, no chýbal práve šesťvalec, ktorý robil Jaguar výnimočným. Jaguar F-Pace ste mohli taktiež dostať v špičkovej verzii SVR, ktorého dominantou je 5,0-litrový osemvalec s maximálnym výkonom 405 kW / 550 koní. Toto auto, takýto výkon určite znesie, no osemvalec jednoducho nie je pre každého. Britská automobilka tak prichádza s riešením. Nie s jedným ale rovno s dvoma.

Do ponuky pribudne dvojica trojlitrových motorov. Dieselový 300 Sport a benzínový 400 Sport. Kľudnejšou alternatívou k 5,0-litrovému SVR bude jednoznačne 400 Sport. Pod kapotou tohto označenia nájdeme 3,0-litrový šesťvalec s dodatočným 48V mild-hybridným systémom. Výkon tohto spojenia bude 294 kW / 400 koní s maximálnym krútiacim momentom 550 Nm. Na 100 km/h sa Jaguar F-Pace 400 Sport dostane v priebehu 5,4 sekundy. Poznáme však už aj slovenské ceny, ktoré pre P400 AWD začínajú v konfigurátore od 83.760 €.

Pokiaľ obľubujete dlhé trasy, môžete takisto siahnuť po 3,0-litrovom dieselovom šesťvalci Ingenium, taktiež s dopomocou 48V mild-hybridného systému. Jaguar F-Pace v tejto konfigurácií má spoločný výkon 221 kW / 300 koní s krútiacim momentom 650 Nm. Hranicu 100 km/h pokorí o sekundu neskôr, než benzínová verzia. Jaguar F-Pace 300 Sport v našom konfigurátore začína na hodnote od 79.387 €. Dieselový agregát okrem štandardnej výbavy F-Pace viete dať aj do výbavy R-Dynamic a taktiež do výbavy R-Dynamic Black. Cena od stupňa výbavy sa pochopiteľne líši.

ssangyong-torres-evx

Vo výbavách 300 Sport a 400 Sport sa ponúkajú okrem silnejšieho motoru aj iné, 20“ palcové kolesá odeté do čierneho lesklého lakovania, kožené Performance sesdadlá, exteriérový balík R-Dynamic, prémiový audiosystém Meridian, lepšie, prémiovejšie full-LED svetlomety, zadnú parkovaciu kameru, adaptívny tempomat, 11,“ palcový infotainment, dvojzónovú klimatizáciu a mnoho ďalšieho..

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 1 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Seat Arona 1.5 TSI – zábavné mestské SUV
Nasledujúci článokLincoln Star Concept: vráti naspäť romantiku cestovania?