Domov Lifestyle Mercedes-AMG predstavuje svoju limitovanú verziu C63 S F1 Edition

Mercedes-AMG predstavuje svoju limitovanú verziu C63 S F1 Edition

Úpravcovské spoločnosti sa predbiehajú, kto ponúkne najlepšiu možnú alternatívu, respektíve väčší klenot do zbierky vymierajúcich áut. Divízia AMG však prichádza s vlastnou limitovanou edíciou.

Prednedávnom sme vám predstavili poslednú ódu na radosť (utrpenie) v podobe posledného osemvalcového Mercedesu AMG C63 od spoločnosti Manhart. Na vavrínoch taktiež nespí ani samotná divízia Mercedes-AMG. Svoju poctu sa tomuto vozidlu rozhodla vzdať aj samotná automobilka. Ide o Mercedes-AMG C63 S s označením F1 Edition. Tá oslavuje pretekársku históriu nemeckej značky.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Hamiltonov nový služobák?

Novinka je odetá do fabrickej farby manufactur Alpine Grey Uni, ktorá pri konci dverí prechádza do čisto čiernej farby. Lak je doplnený o červené doplnky, nápisy a samozrejme čerešničkou na torte sú 20“ kolesá z ľahkých zliatin AMG v matnej čiernej konfigurácii, znova s červenými doplnkami.

Štandardne bude F1 Edition dodávaná s aerodynamickým packetom AMG, ktorý obsahuje výrazný splitter, „lipkový“ spojler na kufri a špeciálny difúzor. Do limitovanej edície F1 Edition pribudne aj packet AMG Night I a II, ktorý vozidlu dodá exteriérové doplnky v čiernej konfigurácii a čiernu prednú masku chladiča.

mercedes-amg c63 s

Technika ostala nezmenená

Po interiérovej stránke sa toho veľmi nezmenilo. Nájdeme tu volant a sedadlá od divízie AMG, ktoré sú prevedené do čalúnenia čiernou kožou Nappa s červeným prešívaním. Chýbať nemôžu ani červené bezpečnostné pásy, či karbónové obloženie palubnej dosky spolu s osvetlenými prahmi dverí. Logo F1 zdobí takmer celý interiér vozidla. Nachádza sa či už na sedadlách alebo koberčekoch. Príjemným bonusom tejto limitovanej verzie je to, že nemecká automobilka vám k tomu pridá aj autoplachtu.

Čo sa týka mechanického zásahu do motorového priestoru, tu sa nič nezmenilo. Keďže ide o novú generáciu Mercedes-AMG C63 S, tak pod kapotou drieme plug-in hybridná konfigurácia s 2,0-litrovým preplňovaným štvorvalcovým motorom s maximálnym výkonom 680 koní. Krútiaci moment až 1020 Nm je, pochopiteľne, prenášaný na obe nápravy pomocou deväťstupňovej automatickej prevodovky a prepracovanému systému 4Matic+. Vďaka tomu dokáže auto zrýchliť z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!