Mercedes triedy E aktuálnej generácie je s nami ešte len 2 roky, no v Štuttgarte už usilovne pracujú na jeho facelifte. Ten má prísť v roku 2020, čiže približne v strede životného cyklu modelu. Ako býva zvykom, profesionálni carspotteri už stihli natočiť prvé špionážne video.

Mercedes triedy E súčasnej generácie (W213) je svojim spôsobom prelomové auto. O stupienok vyššie postavená trieda S je považovaná za to najlepšie, čo v Mercedese vyrábajú. Dokonca sa hovorí, že S-klasse udáva technologický smer celého automobilového odvetvia s predstihom niekoľkých rokov. Teda to platilo donedávna. Keďže technologický pokrok v automobilovom priemysle je čím ďalej, tým rýchlejší, Mercedes si s technologickými novinkami nemohol dovoliť čakať na facelift triedy S. Písal sa rok 2016 a verejnosť spoznala novú triedu E, ktorá bola po prvýkrát v histórii technologicky vyspelejšia, ako vtedajšia trieda S generácie W222.

Trieda E W213 sa teší veľkému úspechu aj dnes, 2 roky po predstavení. Rovnakej obľube sa teší aj u kritikov a pravdepodobne ide o jeden z najlepšie prijatých luxusných sedanov vyššej strednej triedy za posledných niekoľko rokov. No čoskoro sa dostane do polovice svojho životného cyklu, čo znamená modernizáciu. Tá je naplánovaná na rok 2019, respektíve 2020, no Mercedes už testuje prvé prototypy. Tie spozoroval známy carspotter zo Štuttgartu – walkoART. Hoci o faceliftovanej triede E vieme zatiaľ len veľmi málo, pokúsime sa trochu zašpekulovať.

Samozrejme, hlavné zmeny sa odohrajú vpredu, najmä čo sa týka svetlometov. Zdá sa, že sú o čosi menšie a mierne pripomínajú súčasný dizajnový jazyk značky, ktorý je implementovaný do štvordverového kupé triedy CLS, respektíve aj v novej triede A. Nová bude aj mriežky chladiča, ktorá sa zdá byť o čosi väčšia a o čosi nižšie, znova po vzore triedy CLS.

http://www.startstop.sk/2018/07/30/mercedes-triedy-s-2020/

Zmeny čakajú aj zadné svetlá, no je možné, že budú len decentné. Okrem toho dúfame, že Mercedes nenaskočí na aktuálny trend a zadný nárazník nebudú “zdobiť” toľko kritizované falošné koncovky výfuku.

Pod kapotou sa mnoho zmien neočakáva. Mercedes má v ponuke napríklad 2-litrový turbom prepĺňaný mild-hybridný motor s výkonom 221 kW (300 koní), niekoľko ďalších hybridných motorizácií a hlavne mnoho dieselov, do ktorých investoval nemalé finančné prostriedky. Za všetky spomenieme 340-koňový motor s označením 400 d.

Mercedes Erlkönig E-Class E-Klasse FACELIFT 2020 First Time S 213 All Terrain MoPf - 4K SPY VIDEO

Zdroje: autoevolution | startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokVolkswagen T-Cross oficiálne: Najmenší crossover z Wolfsburgu je tu!
Nasledujúci článok55 km dlhý most prekonáva nielen vodu, ale aj ľudské chápanie